photo-2-eb30ddfd3c8f045f54e82025335dd79b.jpg

Apklausa

UAB "Tauragės vandenys", vadovaujantis Lietuvos Respublikos Aplinkos ministro 2006 m. gruodžio 29 d. įsakymo Nr. D1-639 " Dėl viešojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės reikalavimų patvirtinimo" 8.4. punktu, kiekvienais metais atlieka klientų apklausą apie teikiamų paslaugų ir aptarnavimo kokybę. Kviečiame dalyvauti bendrovės parengtoje apklausoje.            

Apklausa anonimiška, gauti atsakymai naudojami tik tyrimo tikslais, gali būti viešinama tik apibendrinta informacija.

Kaip vertinate operatyvumą, atstatant geriamojo vandens tiekimą po avarijų ar kitų vandentiekio tinklų aptarnavimo darbų?

Kaip vertinate tiekiamo geriamojo vandens kokybę?

Ar tenkina informavimo operatyvumas apie geriamojo vandens arba nuotekų šalinimo pertrūkius?

Kaip vertinate klientų aptarnavimo kokybę?

Ar tenkina bendrovės teikiama informacija ir naujienos apie paslaugas socialiniuose tinkluose, internetinėje svetainėje, el. paštu, ir SMS?

Ar tenkina tauragesvandenys/savitarna prieinamumas ir funkcionalumas?

Aš ne robotas

Atnaujinta: 2024-11-12, 09:56:14